Pompoms brudarna på g....

Skolan har satt fart i igen nu är första veckan avklarad, jag tycker det är jätte gött att komma tillbaks. Nu hinner man med lite efter skolan också än när man var på praktiken.

Iförrgår kom sandra hit för att vara med på MRL på sportlif...men vad händer hon som har passet är sjuk och det kommer in en annan spansk brud å tar över passet...man fattade nana...å hon drack bara vatten visade inga steg..
Men hoppas det blir bättre nästa gång...:)


image54  image55
                               
                                                                  Aaaaaaaaaaaaa........galena?? haha

Igår hade vi laddat hela dagen inför matchen ystad if - RIK i liseberghallen. Robin och hela skåne gänget var plats och där även Pompom brudarna (jag å sandra)  robin hade med extra tröja jag hade på mig för jag rikigt skulle vara med i klacken...hehe...det var as kul...vi skrev å hejade så vi har helt svettiga. Det var en spännade match men så klart med den klacken vann ystad med 22-21...hehe

                                                        
          KLACKEN                             MÅL!                             Skåne oskar å brudarna                     Trumma Robin!!!!


Pusss pussss

man ska inte funderar så mycket......

Kommentarer
Postat av: Solveig

Hejsan!

Tänkte bara tipsa som att du kan tjäna pengar på din blogg! Jag tjänar själv runt 2000 kr per månad på min blogg!

Klicka på den här sidan för att få veta mer:

http://www.ifonesverige.se/tavlingar/tjana-pengar-pa-din-blogg/

ha en trevlig dag!

2008-04-05 @ 13:02:16
Postat av: Carin

Klart dom vinner med den hejarklacken. Ses på fredag. Kram kram!

2008-04-05 @ 18:01:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0