Hjärtat slår ett extra slag....

jejemen då var denna vecka avklarade då... Veckan innehåll en hel den...Åå det var ju alla hjärans dag denna veckan också. Och jag ska säga att jag blev lite förvånade när det låg ett paket i brev lådan..hihi det var från Carin och jag blev jätte glad :) tack så jätte mycket! Dagen tillbringade med min lilla vän sofia vi fick ta hand om varanda jag å hon..vi hade tänkt att vi skulle gå på singelbio..hehe...men när vi kom dit känndes det hämst var ju par överallt.. jaja det gjorde oss inget för filmen var super duber...å pocorn är också gott..tihi


image27


image28Nu i helgen har Angelica sovit hemma hos mig eftersom hon har jobbat..Alltid kul när hon är här hos mig så jag har någon att prata med på nätterna..haha :) Väntar redan tills du kommer å hälsar på igen!!












Mormor och morfar har också varit på besök å kollat in hur jag bor...efter dom kom Linn, Linda och Rikard hit en liten stund vi tog det lungt låg bara å snackade...Sedan bar det av till sofia å jennifer för att ha slagerkväll som slutade med att alla satt å googlade..hahaha..

Imorgon blir det praktik igen.......bröjar redan bli trögt efter en vecka....hur ska detta sluta.....

puss/ M

Ingen vet det jag vet....en hemlighet....

Kommentarer
Postat av: Mamman

Du verkar aldrig vara ensam i stora staden. Tur för en sån sällskaplig liten människa som dig.
Hjärtekramar från Mamman

2008-02-18 @ 16:32:00
Postat av: Carin

Kul att du blev glad och hoppas att chokladen var god. Tänker på dig vet du väl :)

2008-03-05 @ 19:34:04
Postat av: Carin

Kul att du blev glad och hoppas att chokladen var god. Tänker på dig vet du väl :)

2008-03-05 @ 19:40:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0