Rapport från en trött tjej....

Ååå vad jag är trött idag...när jag kom hem från BR så gick jag raka vägen till sängen och sov en och en halv timme..tror det beror på att jag har bröjat bli lite förskyld..hoppas det snart går över.. :) I morse ringde jag sjukgymnasiken eftersom lärkaren som jag var hos häromdagen sa att jag skulle ringa dit med min onda rygg. Som tur var fanns det en ledig tid där i morgon 8.15 då jag ska då dit...

Sedan blir det att man ska till prakltiken igen...det är väldigt rörigt där nu eftersom dom håller på att bygga om hela butiken...man blir lite snurrig i bollen..Efter det så ska jag å Sofia gå på promenad till Haga..ska bli mysigt..vem vet vi kanske hamnar på ett av de mysiga caférna..hehe

image29       image30
                     Haga                                                       mmm bullar


Nu blir det snart sängen igen för lilla Marie hon är väldigt trött och slö...

Puss puss  

Saknar det som inte finns....


Kommentarer
Postat av: Carin

Testa nu alla cafeér och ta med mig på det bästa när jag snart kommer och hälsar på dig. Ska bli så himla kul.

2008-03-05 @ 19:43:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0