Tentor är klara :)

Äntligen är mina tentor avklarade så skönt att slippa tänka på skiten...först var det företagsekonomi och det andra var projektledning. Så min mesta tid gick till att plugga. Det också min helg därför åkte jag hem till Färgelanda för att plugga järnet...Utan lite på lördag, då jag smet jag ner till stan för att umgås med min vänner..hehe

Vi bowlade och det var jätte kul..eftersom jag vann i min grupp..tuvärr vann inte vi över det andra laget..men men det var roligt ändå :)

En liten parantes "göteborgaren Marie" har äntigen ätit sushi för första gången i hennes liv..är jag inte duktig? Det var sofia,amanda,angelica och jennifer som gick med mig efter tentan..Ååå jag blev rätt förvånad för det var ju gott..hehe

På tordag blir det sälen igen för andra gången i år...det ni..Jag åker upp för att hälsa på min lilla sissi igen :) ska bli jätte kul att träffa henne!!

image24
                           
                              Vill ha sol och värme!!!!!



Puss puss på er alla!!


Kan mina drömmar spå i framtiden? så konsigt...

Kommentarer
Postat av: Carin

Sommar på Smögen är underbart. Snart åker jag till solen :)

2008-02-06 @ 19:28:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0