Träningsvärk i morgon....mmhmm...

Jajamen nu har det hänt det händer inte så ofta..men idag hände det..jo jag har varit med sofia och tränat..haha så fattat vilken träningsvärk jag kommer ha i morgon..Plus att man jobbat hela dagen och burit saker. Jag har flyttat ett helt lager till ett annat lager...hur jobbigt som hälst. Men men så är det väll när man jobbar...

I går så skulle ju jag å sofia haft våran mysiga promenad i haga..det var mysigt..alltid mysigt i haga..men det var ingen sol...så det var lite kallt...:) men vi har alltid kul ändå...tihi Efter vi varit där så gick vi hem till sofia å jennifer och åt god mat..plus att vi kollade på resor!

image31 image32
              
                                                                                  Tjejerna på promenad :)


Puss puss


En liten människa som jag.....


Kommentarer
Postat av: Ditt barn

A till cypern hoppas jag annars går det inte för sig.

2008-02-21 @ 13:45:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0