Fint besök från sälen

yes i tisdags kom min sissi å hälade på mig...så skönt att se henne igen..och att vi kunde prata av oss lite. Det händer ju en hel när hon är där uppe i sälen. hon kom i tisdagsnatt sent eftersom hennes tåg var jätte försenat.. och sedan sov hon över här. På dagen efter var vi på stan å sedan åt vi på tairesturang också. gottigott.

image18

Efter en stund kom också linn å sandra och hälade på.. :) Det är alltid kul när alla kan träffas ihop..Vi är som en liten familj typ hihi..


       

Min lilla famlij :)


Idag har jag haft förtagsekonomi...såå så roligt..eller kanske inte det är värkligen as tråkigt och svårt också. När läraren går igenom det känns det ändå att man fattar det lite..Men när man väll själv ska räkna blir det vara shit av allt...suck..

Snart är det helg..sköööönt!!

puss eran Marie


Kommentarer
Postat av: Linnsan pinsan

yiyiyi är du nervös?

2008-01-17 @ 22:30:36
Postat av: sissi

kul att komma hem också=) men nu e de ju bara tre veckor tills vi ses igen=P

2008-01-18 @ 10:25:15
URL: http://sisssi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0