JMS Singstar mästarna!

Det bröjade med att jag å sofia satt å pratade på msn..inte helt ovanligt ;) Å sanckade om att vi skulle hitta på något på fredag kanske dricka lite vin å ta det lungt...Sedan på tordagen fick vi sms av jennie å sa att hon ville också ha de..så vi slog ihop det till en vin/singstar kväll...jätte kul var det igår :) hehe..
Vi blev 6st istället för två som vi trodde från bröjan...detta utväcklades sedan till två lag..JMS och HAM..

Mitt lag var JMS det vinnande laget så klart...haha ;) Mina kompanjoner var Jennie och Sofia
Medan det förlorade laget var HAM, Hanna, amnada och mia...

image10

Jennie, Marie och sofia = JMS = Vinnarna

Det var en jätte kul kväll med mycket sång, prat och skratt..Det slutade med att jag och sofia som var mest på att sitta hemma å ta det lungt..gick till en krog..haha..jaja så kan det gå..

image11   image12   image13

Efter ett eller kanske ett par vinglas..haha


Kommentarer
Postat av: bandstarter

vi rockar...yeah!!!!

2008-01-12 @ 19:00:55
URL: http://bandstarter.blogg.se
Postat av: Jennie

Herreguuud...ser ut som om valen har strandat :) Men fan va kul det var, måste vi göra om och jag håller mig undan från kameran :) Kram på dig

2008-06-09 @ 22:22:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0