Nattligt besök och stor köp

Efter att ha sovit till kl tolv på morgen fick jag ett ryck jag kan inte sova bort hela dagen. Så upp hur sängen och bröjade ta bort julsakerna plocka undan dukar och tomtar, tvätta i tvättmaskinen och diskmaskinen. När jag sedan gjort lite gick jag ut på stan å träffade sofia en stund. Å sedan hem igen..När klockan var ungeför halv elva ringer lilla linn å säger kan vi komma till dig..ja bara ja visst. Efter typ en å halv timme och ett antal samtal senare hittade linn och christian hit :)
De kom typ klockan tolv och var kvar till halv fyra! Super kul att ni kom! å nästa gång blir det fest när ni kommer!


image15
Mina goa nattgäster detta var innan Linn "fastade" i soffan..hehe

idag har jag varit och stor handlat mat. jupp den fattig studenten har slagit på stort. Ett kvitto på 1200kr maten kommer håller i flera månader..hehe. Anna min syster hade bil och körde mig som tur va annars hade jag aldrig fått hem allt ihop.


image16
Mycket MAT!!!

I morgon kommer sissi till mig!!! :)

puss från lilla mig!!


Kommentarer
Postat av: Carin

Mycket mat du har nu Marie. Gör inget om du skulle få tomt på kontot för du behöver inte svälta.

2008-01-13 @ 18:02:26
Postat av: Linnsan pinsan

A är riktigt sugen på det just nu kommer snart.....och gör gbg osäkert

2008-01-13 @ 18:16:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0