Nytt år och Ny blogg

Japp nu har det hänt jag har skaffa mig en blogg.. vet inte riktigt  hur den funkar men snälla linn har lovat att hjäpa mig i fall jag skulle hända något. Ja så var 2008 här då hoppas på ett roligt år med många nya uppleverlser. Första dagarna bröjade bra uppe i sälen med mina goa kompisar. Vi var uppe hos sissi som har flyttat dit. Det var jätte kul att se hur hon hade det, och det verkade som allt var på topp!


Ja och snart bröjar skolan igen också. Jag tycker det ska bli jätte kul och träffa alla igen :) har saknat alla under jullovet..

Mitt första inlägg är inte så långt men lovar att  att det kommer bli länge när är mer van och kan de!

Ha de bäst så länge!

image4

                                                             Flockstigen 5B gänget


image5

                                                Nyårsafton i Sälen!! Med mina gosingar!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Jag gillar din blogg! ;) pösspöss

2008-01-04 @ 14:33:57
Postat av: Linnsan

ÅåÅ jag älskar din blogggg

2008-01-04 @ 19:26:28
Postat av: sissi

hå vikka vackra bilder...

2008-01-05 @ 23:06:48
Postat av: Carin

Här var det ett gäng festglada tjejer...

2008-01-06 @ 22:38:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0