Styling akuten ;)

Yes då hade man kommit tillbaks till den stora staden då.. och igår tog jag resväska med min gaderob å åkte hem till min lilla lägenhet :) När jag kommit ner gick jag å fikade med Angelica, hennes kusin och sofia.. Efter en mysig fika stund förljde sofia med mig hem å vi gjorde tacopaj super god blev den!!

image8                    image9

Japp så var det måndag idag då och första skoldagen efter jullovet. Känndes jobbigt att gå upp tidigt man är ju inte riktigt van vid de... Det var ändå en soft dag vi slutade redan kl 12. Efter skolan hängde sofia å angeclia med mig hem.. Sedan blev det shooping för hela slanten.. För idag har angeclia börjat sitt nya liv. Och jag skulle hjäpa henne att stayla om sig men efter ett antal affärer och provrum så hittade vi en limpa bröd på hemköp..Trorligen var jag inte den rätta stayling aktuten för henne..haha

ha det göött gott folk!
/eran Göteborgare

Jag tänker på dig gumman å hoppas att allt löser sig!

Kommentarer
Postat av: Carin

Tacopaj lät smarrigt, kan man få beställa det tills nästa gång jag våldgästar dig kanske :)

2008-01-07 @ 20:52:07
Postat av: Marie

det går bra de :) för jag å sofia har blivit mästare på tacopaj..hehe

2008-01-07 @ 21:51:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0