Varm efterfest.....

hejsan hoppas!

Då ska det bloggas lite igen då..hehe.. Idag är jag lite sleten. Eller mest trött..Kanske beror på att jag somnade typ kl 5 i morshe. Jag var med min vän linn hos hennes klasskompisar christian och linda. Det var en mysig kväll började med förfest hos christian som fortsatte till kullgrens och sedan slutade efterfesten i bastun. Bastun var väldigt  varm tur vi fick leverans av vattenflaskor annars kanske vi inte hade överleft där inne  =)

image7

                                             Bäst att hålla hårt i handduken ;)

Så som sagt så har jag tagit det väääligt lungt bara slappat och sett på tv typ. I morgon åker jag tillbaks till Göteborg igen.Får hoppas att min lägenhet är lika fin som när jag lämnade den.. Så i morgon får ni en rapport i från stora staden.

hej hopp från Hede!

Kommentarer
Postat av: Carin

Du är bäst Marie. Kommer att titta in o troget läsa din blogg så fort jag har en stund över....så uppdatera ofta.

2008-01-06 @ 22:28:05
Postat av: Linnsan

nu ska jag in och läsa hedesblogg se vilken som är bäst? hahah skoja bara med dig

2008-01-06 @ 22:59:23
Postat av: Emma

Så skönt och basta :]

2008-01-12 @ 12:58:21
Postat av: Linnsan ditt barn

vilka tuttar

2008-01-19 @ 11:10:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0