I bland hänger inte kroppen med....

Igår gick sommar flytt lasset från Göteborg till Färgelanda...det viktiga var med..Kläder och datorn..hehe
Igår tog även anna exsamen från min utbling på Lindholmen hela familjen var nere och grattade. Jag slutade även mitt första år på Handelsakademin. Skolåret har gått jätte fort och det hänt väldigt mycket under året.

Hela denna veckan har jag gjort något typ varje dag har varit fullt upp... Förra helgen var jag med Linn vi var i kunshamn åkte båt, var i en båt, var i en raggar bil, hoppade stutts matta, hade seriöst snack med spritflaska i handen.. ja det hände en hel de. Lördagen var rätt lungt. På söndagen åkte jag å linn till Lysekil och nu ska ni få höra Linn fick sig ett skut..hehehe hur kul som hälst...hon bara håll i den i handen å sedan smällde en och sedan bara försvann den...mm nu kan ju fundera själv var det var ;)


 
                    Kan man vara snyggare??

På eftermiddan åkte jag å mamma till brållanda och kolla på en liten sötnos...han har inget namn ännu men han är såååå söt :) Och han är våran!!


Bara 5veckor gammal

Veckan fortsätte och Tisdagen blev det självklart Match på hög nivå. Sverige - Grekland.. På hardrock med skit bra platsen och ölen i högerhanden lyckades ändå sofia missa målen..man kan ju undra varför...haha..

                                                             
                                                                                                MÅÅÅÅÅÅÅLLL

Det var jätte kul...men ville hest gå ut och festa..men vet inte vad som hänt med min kropp..den vill inte vara med jag mår illa och är smurrig. har spytt två gånger på tre dagar nu..konsigt...

I kväll ska jag bara ta det lungt fixa i ordning i mitt rum så jag kan vara här hela sommaren...i morgon blir det jobb också..

Har jag förmågan att glömma bort....

Kommentarer
Postat av: Linnsan pinsan ditt barn

Ja tyckte om skjutet hahaha titta nu va snabb jag var....

2008-06-13 @ 21:17:57
Postat av: Marie

Förstår jag att du gillade de ;)

2008-06-13 @ 21:49:48
Postat av: sissi

kan ju bero på att man numera kan klassa dej som alkolist!

2008-06-18 @ 11:35:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0