En lååång måndag....

Tänk vad dagen blir mycket längre bara man går upp några timmar tidigare. Idag gick jag upp 5.45 eftersom jag var hemma i färgelnada och skulle bröja jobba klockan 9 i gbg :) men det gick fin fint....var bara lite trött på bussen..men skönt att man kan sova... Känns faktsikt rätt bra på br nu...jag kan har lärt mig mer...men det svåra är när det kommer in kunder som undrar vad kan kan köpa till en pojke/flicka på 4år...såna frågar kan jag värkligen inte svara på..jag har ju ingen fantasi plus att jag inte häller är bra på leksaker...men jag har ju tre veckor till att lära mig på...När det är över kommer jag vara expert!!!

image36

Helgen var rolig :) Mycket tårta eftersom pappa och sandra fyllde år :) tänk nu kan även lilla sandra gå på systemet! Så man hann liskom inte vila upp mig så mycket..men vad gör de men lever ju bara en gång ;)
I morgon blir det ishocky Förlunda- Färgestad! Här ska det hejas!!


Ikväll blir det att sitta här och sedan gloo på TV........


Tror mig, det kan vara ensamt i en storstad :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0