En vit påsk...

Ja det blev ingen vit jul...men nu blir det i allefall en vit påsk men får vara glad för nått. Men ush..jag vill verkligen inte ha snö nu..kalt och bara jobbigt.blää

Är hemma i färgelanda eftersom det är påsk kom hem i onsdags men då åkte jag till christian och myste med han och linn på kvällen. Mina goingar som hade varit påskkärringar på dagen och delat ut ägg. Christian hade sina fräknar kvar å var så söt. Linn hade inte sina kvar men såg henne på kort å hon hade också varit jätte söt!

image42   image43
Linn tuggar på en treo medan christian myser med barbazoo/barbapappa haha

Sedan åkte jag hem igår..mamma och anna kom och hämtade oss för att vi skulle åkte och handla påskmat och det viktigaste av allt GODISET haha..ingen påsk utan godis. Vi handlade för typ 200kr bara godis...haha
Idag är det den lååånga fredagen och snön yr utanför fönstret det känns som dagen är lång eftersom det värkligen inte finns något att göra. jag har lång tråkigt. I morgon blir det påskmidda hos mormor och morfar då ska det målas ägg och ätas godis. Vem vet det kanske blir en liten eld på kvällen. men det får vi se. Känns som sune har blivit lite sämmre med sin canser kulan har växt jätte fort å nu sover han mer än vanligt.. :( Hoppas han blir bättre.....
    

Varför ska de hända nu?


Kommentarer
Postat av: Carin

Alltid lika kul när du uppdaterat din blogg:)
En riktigt GLAD PÅSK till dig och hoppas att Sune kryar på sig lite. Vi ses snart. Kram kram!!!

2008-03-22 @ 09:20:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0