Blogg från nattens timmar

Det kallas tvivel, det där som stör. Det kallas för en klump i magen och ett konstigt humör.och jag ser hur du tänker på nåt,hur du längtar dig bort. En obehaglig distans, en konstig känsla nånstans

Jajamen så är de...nu är jag hemma i dalsland sissi har precis åkt hem vi såg på en bra film och myste. Måste ta det lungt denna helgen så jag snart blir klar med mitt stora arbete i peronligutvecking. Som ska vara inne på måndag. Och i fredags hade jag tenta i företagsekonomi. hoppas verkligen jag klarade de.

Det känns tomt här hemma utan sune ingen att gosa med och ingen som ligger i soffan och kollar på tv med en. Vi har fixat med gravsten idag och jag har plockat blommor så nu är det fint :)

Har även frägat mitt hår idag tror inte så många tänker på det. men jag ser det i allefall det är mycket snyggare nu när det är lite mörkare.

image83

Nu ska jag sova..tror jag...

Godnatt pusssss

Det kallas tvivel ,det där som stör

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0