Många olika ställen!

Åååååååå vad jag ÄLSKAR solen!!! Äntligen igår fick jag njuta av den underbara solen! På förmiddan igår pluggade jag lite på mitt exarbete..ligger lite efter i min planering känns sådär. Men Men detta fixar jag nog ;)


I min plugg värld..

Efter lite plugg, och amanda gjort sin tenta möttes vi upp på stan för att fika och njuta av solen. Vi gick vidare sedan och tog ett gals vin. Sedan hamnade vi i en park, och sedan hos mig och sedan Berså. Många ställlen på en och samma dag! Men det var trevligt tyckte jag.


Amanda :)

 
Bulle.......                                                    Hulken.....



Vinet...:)



Okej...är snart blond ;)                                                       ....Amanda fick en chock



                                                       

Nu ska jag göra mig i ordning....ska i väg på nya äventyr... Upptaterar er snart igen...

Alla kändslorna på en och samma gång...

Kommentarer
Postat av: Carin

Såg ut som en riktigt lyckad dag. Kram!

2009-04-19 @ 08:22:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0