En fet tisdag

Semeldagenidag alltså...Jag ätit två stycken idag..Mmmmm...men kändes att det räckte. Mamma hade läst i en tidning att man behövde äta 5st för att täcka alla dagens måltider..jag tyckte det räcka med två ;)
I skolan grejade jag och jennie med våran radioreklam..i morgon ska vi redovisa den...vi får se..Vad rästan av klassen tycker. Jag och jennie är i allefall rätt så nöjda!

 
I skolan! :)

Efter skolan åkte jag och anna till ikea, handla lite smått och gott..Idag har även en stor nyheten kommit Daniel och Viktoria har förlovat sig. Jag blev så glad när jag fick höra de..äntligen har de fått varanda. Presskonferansen höll precis när jag och anna traskade runt på ikea, tur att det har bröjat med riktiga tv:ar så vi inte missade.

 
Nytt kök?!                                                                                   Inne på ikea


                                                                   Ögonblicket Svenska folket väntat på!!!!

                                                                     

När vi handlat klart åkte vi hem till våran Moster Maggan som bjöd på Te och selmor...Mmm..


Selman och jag..här ser ni mitt svarta hår oxå :)

Ska man ta sig en dusch nu kanske..så ses vi i morgon på bloggen..

prinsessan fick din prins....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0