Brrrrr....med kjol....

Har precis vaknat efter att sovit lite...blev visst två timmar...var så trött..eftersom jag gick upp klockan halv 6 i morse. Var ju i Hogstop och bussen gick 6.15 så jag skulle hinna vara i skolan kl 9. Det var svin kallt i morche typ -10 grader och snart som jag var hade jag bara en kjol på mig..korkat? svar ja ;)

     
      ......rast.....            ......kallt....                  .....äntligen....

Väl i skolan gick det bra leketionen var helt okej. På rasten ringde jag Jysk på backaplan för att kolla om jag kanske kan ha min LIA där. Butikschfen var ej där, men pratade med biträdanade och det lät rätt lovade i allefall, ska dit på torsdag och prata. vi får hoppas på det bästa.



                                       Nästa LIA?!


Nu blir det en macka tror jag...är lite hungrig...


Det löser sig det gör det alltid?! eller gör det värkligen de?!

Kommentarer
Postat av: ditt barn

Hej nu kan jag vara uppdaterad om ditt liv kan den inte vara tillangnad mig? hahaha na skoja med dig eller inte

2009-02-18 @ 08:05:39
Postat av: Marie

bra!! här får du allt vikigt som händer i mitt liv ;)

2009-02-18 @ 13:41:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0