Midsommar helgen slut..

Ligger hemma i sägen efter en rolig midsommar helg. Var i kungshamn med mina underbara kompisar, hemma hos Linn i hennes sommarhus. Solen sken medan vi åt mat ute på balkongen, vi åt därimot glass och jordgubbar inne eftersom de blev lite kyligt. Vi söng snappsvisor, dansade, gjorde lekar. Senare tog vi oss ut till smögen. Sita båten sviker aldrig det är bra! Blev en liten utgång...

Lördagen var lung. stannade och solade framtill eftermiddan, tills vi skulle åka hem. hade sällt bilen hemma hos fam jensen. så snällt att jag fick låna parkeringen. Kollde på vad fint de gjort i badrummet och emma rum! Kommer igen det lovar jag :)

Vad fina våra kransar blev efter allt slit med de blommorna ;)



Midsommarpuss på dig systersister/barnet..hehe


Vi är å små humlor vi...bi..bi..


Idag blev det jobb på jysk.. Känns bra att jobba igen :) Tycker det är kul att hjälpa kunderna..nu när man har läsrt sig i skolan hur man ska bemöta och hjälpa dom!!


Mitt hjärta är där jag vill idag.... :)


Kommentarer
Postat av: Syster

2009-06-21 @ 23:57:13
Postat av: Carin

Vi har alltid plats åt både dig och bilen :) Kul att du tyckte det blev fint. Ser fram emot ett besök snart igen. Kram!

2009-06-22 @ 20:33:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0