Äta rätt

Idag har jag bröjat äta rätt mat, på rätt tid och rätt mängd. Har nämligen gått med i Viktklubb.se, där får jag hjälp med min kost så den blir normal och att jag inte äter massa onödlig saker som jag brukar stoppa i mig. Första dagen har gått bra. Har fyllt i precis som man ska göra. 1dl av de, 1 pot av det andra. Tar lång tid att komma in i men jag ska klara detta och det är ju i 12veckor framåt.


Här ser ni min frukost...:)

Uppstarten av exarbetet har startat idag med. Har nästan skrivit klart första delen av den som är ämnesdefenikation..(svårt ord det där) Känns helt okej..nu har sofia läst igenom det och nu ska bara mamma ta en koll på det oxå.

Efter skolan kom sofia och amanda hem till mig...kul fick sällskap när jag åt midda..sedan gick vi upp till amandas jobb där jag köpte en jätte snygg väska..har inte kort tuvär..men kommer säkret en annan dag här på bloggen...

Nu måste jag kolla till min lilla tvätt sedan blir de en dusch...

Pussla ihop din tid för att hinna allt du vill...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0