Varanan dag.,,

Varit mycket i Mitt liv nu..så har inte hunnit skriva på dett tag. Jobbat, praktisetat, skrivit arbete..osv. Men tänkte göra ett lite inlägg nu så ni vet att jag inte glömmer bort min blogg..
I morgon blir det skolan som gäller ska på möte med min lärare, sedan blir det stan ska kolla om jag hittar något roligt att ha på mig. Skall även hjäpla sofia med att kolla ut en bra bäddmadrass.. :) Tror jag redan hittat en som är bra.

Såhär gott ska hon få sova..när vi hittat rätta bäddmadrassen..

På kvällen kommer mamma och pappa och hälsar på. Och sedan på lördag kommer Sissi ner ska bli jätte kul eftersom vi inte sett på sju veckor..

Lyxfällan ser jag på nu..måste se vidar..ush stackas människor..har massa skulder..



Ha de bäst...skönt med ledighet i morgon!!

Det är en hemlighet...sånt man inte får berätta...

Kommentarer
Postat av: sofia

oh ja. den madrassen såg ju sjukt skön ut. kanske jag vaknar upp lika ung o glad som denna lilla krabat :)

2009-03-26 @ 23:00:10
URL: http://bandstarter.blogg.ser
Postat av: Marie

Det kommer du garanterat att göra :)

2009-03-27 @ 17:41:41
Postat av: Anonym

varför får jag inte vara tillsammans med dig Marie? jag tycker juh om dig! kram

2009-03-30 @ 00:59:13
Postat av: Tess

hoppas du får en toppen vecka :)



så vill ja påminna om min tävling där du kan vinna en Mumin mugg/skål av Designer

Tove Slotte-Elevant

till ett värde av 418kr



Kram

2009-03-30 @ 01:15:56
URL: http://misstessan82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0