Exarbete = hårt arbete...

Äntligen tar jag tag i det..det jobbiga exarbetet. Har bestämt mig nu.. Att jobba exra hårt för att slippa all stress i slutet av tiden..då det finns så mycket annat man måste hinna med.. Har papper högt och lågt känns de som...jag som bor så litet oxå fick bröja utnytja min säng till skrivbord ;)


                                                                                                    Bläääää...

När jag suttit vad datorn från kl 10 till 16.30 var jag rätt slut i hjärnan..plus att det är som en bastu här i mitt rum..på sommaren här är det helt sjukt varmt...Så jag bestämde mig för att det var bäst att gå ut och gå i det fina vädret :)


                                                                                    Solen skiner i Göteborg!

När man går ut och går tänker man på hur många oilka människor som finns egntligen..alla ser värkligen så olika ut...en av några saker jag studerar när jag tar mina så promenader..:) Min tanke slår mig ju också..hur dom ser på mig..hehe kanske jag inte vill veta.. Nu blir det lite vila!!

Jag vill Jag vill Jag vill.....jag ska!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0