Min dag idag,22år!!!!

Grattis grattis till mig själv! Idag fyller jag 22år, kom presis hem efter att ha firat hela dagen, kändes kontigt att inte vara hemma på sin egen dag och saknade alla jätte mycket...så jag grät lite idag:( Men annars har det varit super!!! De har sjungit för mig ´, okej håll i er nu på fem olika språk svenska, engelska, spanska, potogisiska, och mexio (spanska också) men inte samma sång. lite coolt faktiskt. Jag vill gärna berätta mera men är jätte trött så ska sova nu. TACK alla som grattat mig hela dagen. Telefon, sms, facebook!!! :)
lite bilder......
Presenterna på morgonen! Vissa skickade från sverige! :)
Tårta!! :D
Midda!!
Sol nedgång 21septermer.....I likes it
Berättar mer och mer bilder kommer......
Kom hit..

Kommentarer
Postat av: Mamman

Jag grät också men bara av att jag längtade ville vara med. Jag är glad att du har det bra och att dina nya vänner tar hand om dig.

2009-09-22 @ 12:10:14
Postat av: Amanda

Ser u som du haft en fin dag :)

2009-09-22 @ 13:42:04
URL: http://mandizens.blogg.se/
Postat av: Margareta

Kul att se att du hade en bra födelsedag. Jag tänkte på dig.

2009-09-22 @ 15:09:27
Postat av: Carin

Du ser ut att ha haft en fin födelsedag med många vänner :) Tårtan såg riktigt smarrig ut. Kram!

2009-09-22 @ 19:53:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0