softat på standen!

idag har varit en varm dag, i morse såg det ut som att det inte var så varmt så smarta jag tog på mig långa svarta byxer. Svenska tjejerna skulle kolla på skolan och jag åkte dit för att kolla med dom. Sedan skulle de lämna deras hyr bil och jag följde med, sedan var planerna stranden. Deras lägenhet är presic vid standen så det är jätte skönt..:)
Det var lungt på¨standen eftersom det var måndag eftermidda
Solade svenskarna!!
Jobbar på brännan.. ;)
När jag kom hem hade mina nya rums kommis från brasilen...hon värkar väldigt trevlig..pratar mycket..:) Kan ta kort någon dag så ni kan se :)
Nu ska jag nog kolla lite på tv..
Sååå långt borta...

Kommentarer
Postat av: Carin

Vilka härliga bilder...jag som älskar sol & bad.

Kram!

2009-09-15 @ 23:30:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0