Liv i San Diego

Ja detta är mitt liv nu, San Diego, Har min lägenhet, mina nya vänner min skola, min mat affär, min strand, och mina uteställen. I gillar värkligen San Diego. Mycket har hänt så mycket här måna nya vänner har man lärt känna. och nu bröjar många åkta hem till deras land. Och ska jag tillbak till verkligen, Sverige. Eller lever jag I värkligheten nu? När du gör en sådan här sak lär du såå mycket, man lär sig att det finns så mycket här i livet än den lilla Sverige bubblan. Sverige är bra på många olika sätt och det får man perfektiv av när man är ifrån de. Har bott med tre underbara tjejer Leticia, Loren och Laura. Det är mina änglar här i San Diego och så klart Jenny min ända svenska vän här. Om det skulle hända något så finns de alltid där för mig.  Vi har gråtit, skrattat, bråkat, supit, pratat om ALLT, dansat, badat, solat och inte förglömma pluggat haha…

 

 

Hur kommer det bli att komma tillbaka till?? Nervös, förväntansfull, förvirrad, glad, ledsen. Jag har ändarat mig som person, eller jag har de? Har jag vuxit? jag vet vad jag vill eller vet jag inte de… Jo det har jag lärt mig. Följ ditt hjärta gör vad du känner för ha respekt för andra man gör vad du själv vill som gör dig glad och lycklig.

 

 

 

Om ca 2 veckor kommer familjen hit, ska firas 50års fördelsdag för mamma! Hon ska få den bästa fördelsedagen! Ska bli kul! Och att också pappa och anna ska få se hur mitt liv i San Diego är. Blir nog en tripp till L.A också. Anna ska bo här med mig, hon ska få bo här med två carzy girls. Haha ska bli kul….

 

 

Sedan blir det hemgång den 21juni, kommer gråta mig sönder när planet lyfter från flygplatsen. När jag kommer hem ska jag få träffa Pedro. Ska kasta mig i anmanar på honom jag ska krama och pussa honom. Han har också varit helt underbar. Många timmars prat i tel både nyktra och fulla, glada och ledsna. Men vi har lärt oss så mycket.

 

Klockan är nu snart halv tre på natten…jag sitter i min säng….om en månad är jag hemma i min säng….

 


LOVE YOU
LOVE YOU
LOVE YOU
LOVE YOU

Kommentarer
Postat av: Carin

Åhh vad kul att du har uppdaterat :)

Ha det bäst...ses snart.

Kram!

2010-05-23 @ 11:59:15
Postat av: Mamman

Snart kommer vi!!!!

2010-05-24 @ 07:45:45
Postat av: Pontus

Det är på tiden att du kommer hem. :)

Hoppas du har haft det jättebra. Du får komma över på en fika sen när du kommer hem. Kram från Pontus, utanför vallgraven

2010-05-25 @ 15:50:47
Postat av: Marie

Haha ja pontus det kanske de är...jag vill gärna komma på en fika...ush vad hämt det är när du säger utanför vallgraven..:( vi ska ju bo innanför ju...men nu bor jag i Califonien..det är ju inte så illa de ;)

2010-05-27 @ 08:33:24
Postat av: Margareta

Underbart att du ÄNTLIGEN uppdaterat igen. Man blir ju orolig. Kul att se dig igen när du kommer hem. Undrar om jag känner igen dig. Hälsningar

2010-05-30 @ 17:42:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0