100 peroner på två dagar....

I helgen har jag varit på smögen....var undefär ett halv år sedan jag var där senast.. Skulle dit eftersom emma skulle konfermeras. Helgen var super kul och det var jätte skönt att vara i smögen igen...åkte dit på fredagen då det var tacos och fredags mys..

Sedan på lördagen var det konfermation. Kan säga att konfermtionen var mycket roligare än min tråkiga. Här spelar dom ju teater och emma var jesus..hehe., Lite kul..
Konfernationskalset som slutade mer i en  "fest"  eftersom vi drack så mycket vin hehe..å för en del blev det väligt mycket vin. haha

                                                  
Emma som jesus         Är det inte underbart?         Carin när vi gick vår promenad     Pooh fick sin tröja en stund ;)

På söndagen sedan skulle vi till kyrkan igen för att ta nattvarden detta tycker jag var rätt bra så man fick sig en återställare  ;) ne jag bara skojade jag tog inte änns nattvarden... Sedan var jag tungen att ta det lungt för att sedan köra hem till mamma och pappa till färgelanda.


   
Njuter i solen!!!!! :)

Idag och i går har jag å sofia varite ute och gjort marknadsundersökningar om våra sockiplask..det har gott bra 100personer har vi frågat...

Tack sofia att jag fick sova hos dig igår :)

Vad har du gjort av dig, för dig, med dig själv? situationen är så sjuk...

Kommentarer
Postat av: Carin

Jättekul att du kom på Emmas konfirmation och ännu roligare att du stannade hela helgen. Fina kort tog du också :) Hoppas vi ses snart igen. Kram kram!

2008-05-01 @ 20:42:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0