En Tid...

Solen skiner och det är skit varmt ute...kan det bli bättre?? Ne tror inte de...Snart är skolan slut nästa fredag är min sista dag å sedan början jag jobba på lördag..långt sommarlov eller? hehe Ne jag ska faktiskt ha ett lite sommarlov vecka 28, 29 :)

Sitter nu i min lägenhet det är ungefär 29 grader här inne känns nästan att man slälter bort och klockan är liksom 22.47 det är sjuk att det kan vara så varmt..
Igår var jag å sofia på stan hela dagen typ det var jätte mysigt och idag har vi varit i skottskogen och jobbat på brännan..inte så jätte kul å ligga bredvid sofia eftersom man ser ut som ett lik, eller nu snart den ill röda tomaten..men men sånt är livet ;)

                                                       
                Hel dag på stan                                                                             Solning


I morgon blir det skolan igen sedan ska jag till Anna efterom hon fyller 23 år :) Där ska jag fixa frisys på henne..hoppas den blir fin..

                                                                   image88
  
                                                                                           Busigt? hihihi

                                                                                    


Och försökt att känna efter hur det känns....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0