Mitt arbetsliv på två papper..

Ja det är kanske så man kan sammanfatta ett CV= Mitt arbetsliv uppraddat på två papper.. Det är det vi har arbetat med idag i skolan..hade en jätte bra lärare som heter Maria. Hon är expert på området rekrutering. Så det har varit mycket tänkande men på så rätt har vi oxå fått mycket tips oxå.

När man kom hem var man rätt trött och mitt huvud dunkade...eftersom jag inte ätit så mycket idag. Fick gå ner till banken och fixa lite saker innan jag fick hem och tog nått och äta. Hade sedan så ont i huvudet att jag fick sova en halv timme. och sedan sätta igång med att plugga till tentan vi har nästa vecka i Försälning i butik.


Så här mysigt har jag när jag pluggar med levade ljus och pyamasbyxor

Nu blir det nog kolla lite tv och packa väskan till i morgon. Ska nog ta ett stort glas vatten också det har jag hört är bra för huvudet.

Hur hårt får en hjärna arbeta?!

Kommentarer
Postat av: Mamman

Ljusen och pyjamasen ser mysigt ut. Men boken.....?!?

Mamman

2009-02-27 @ 07:50:43
Postat av: Ditt barn

hej mammsen nar kommer min blogg?

2009-03-02 @ 03:10:52
Postat av: Marie!

Det kommer det kommer...har inte hunnit med i helgen ;)

2009-03-02 @ 12:37:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0