Mycket gjort och mycket löst!

Känns som en super dag! Allt gick som jag ville. Började med i skolan jennie och jag vann i tävlingen radioreklam som vi gjort..det var roligt :) Alla de andra var jätte bra de oxå!! Kändes som ingen kunde vinna eftersom alla var så lika..men det var kul iallefall..våran snälla lärare hade köpte pris som var ett usb minne...jätte bra att ha! :)

Sedan efterskolan åt jag och amanda mat på en thia/kina resutrang vet ej vad det var..men gott var det i allefall. Blev tuvär inga blogg kort där. Vi kom på det när vi ätit klart..inte så fräst att ta på maten då. Sedan skulle amanda jobba och jag skulle åkta till jysk och prata med min handledare för mitt exarbete. Han hette Patrik och det kändes världigt bra ute i bäckebol. Och inne på jysk oxå..men känner dig lite hemma..där :) Med alla möbler och saker..

Åker sedan in till stan igen..fixade lite andra saker plus att jag fick shoopat lite oxå. En skorta som jag kollat på jätte länge! :) svart vit randig på Gina. Sedan en svart tröja oxå från HM. Sedan slutade med lite mat på hemköp oxå ;)

                
                                Min skorta som inte syns...men hade ingen som kunde ta kort på mig...:(


Har lite små panik...att jag inte bröjat plugga på rikigt..men tänke sätta fart idag..kanske ska ta tag i det NU...

Sanning eller konsikvens?!?!?!

Kommentarer
Postat av: Anonym

snygg skjorta du köpt, passar dig verkligen med håret och skjortan..kram

2009-02-25 @ 20:56:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0