Mycket snö..

Joho..måndag igen då...Helg har varit bra..Jobb dagen gick bra kom in i det nästan direkt..även om jag inte hade jobbat på flera veckor. Var inte så mycket folk häller eftersom det var helgen innan löning. Har inte hunnit blogga nått i lördags eller söndags. Var i Hogstorp och hälsade på. Kom dit rätt sent på lördag tog det rätt lungt..Alexandra färgare håret på mig...så nu är det bäcksvart igen..Min andra färg hade börjat gå ur. Jag har tagit bilder men dom har alexandra på sin camera...så dom får ni när hon kommer online på msn ;)

Sedan på söndagen vaknade jag runt kl 11 solen sken var jätte härlig dag! På med vantar och mössa har skulle det byggas snögubbar!! :)
Även här har alex mer av korten men vi för nöja er med att se lite bilder som är tagit med mobilcameran :)


  
Min :)                        Alexanders :)         Jasminas :)



Byggandet i full gång!


Jag med min snygging....Jasmina och Alexandra kämpar med sin..



Alexanders gubbe med taggtänder...hehe

På kvällen lärde jag mig att fritera räkor...Mmmmm det var gott. Inte så svårt som jag trodde...men mycket olja måste man ha. Kolla vad fina som blev..(men ska erkänna att jag bara kollade på) 
 



Hej hopp i mogron blir det ikea! :)


Det finns en sång som säger allt, som värmer när det blåser kallt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0