Trollywood dagen!

FREDAG!!!!! I LOVE IT! Skolan bröjar kl nio på morgonen och slutar kl 12 kan det bli bättre?! Jag hade planerat min dag innan att sitta själv på fredags kvällen se på tv för att vara pigg för i morgon på jobbet.. Men så blev det inte...för när vi satt i skolan och alla andra Amanda sofia och angelica skulle åka till trolhättan...kunde jag inte stå i mot...Kollade ett bra tåg så jag kom hem i tid till gbg...det gick dett bra..:) Så jag åkte med på en dagsutflyckt till sköna trolliwod..hehe



  
Vi tog tåget!! 13.10


På stor gatan i Trollhättan :)


Angelica på SIN gata!


Det var kallt.....brrrrr....


Sedan "tappade" någon bort sin mobil....panik uppstod...men skönt det löste sig...så vi övergick åter till våran shopping. Jag köpte inget...får spara min sista slantar men angelica och sofia fynade...Men även om man inte köper nått är det ändå kul att bröja olika kläder ;)


nåå?! :)

Nu ska jag sova så jag är pigg i morgon!! :)

Jag skulle låta blicken möta andra ögon i en främmande stad

Kommentarer
Postat av: Anonym

Var du pigg på morgonen?

undrar Mamman

2009-02-22 @ 17:49:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0