Nanny för en dag...

Idag började dagen med att jag skulle ut och fixa min LIA plats. Jag gick till kicks på Avenyn ocg där sa dom....nej....gick ner till Arkaden och där sa dom....nej...gick in på gallerik och där sa dom...kan ni gissa?! jo...nej... Jag blev sur och arg och tänkte nu skiter jag i det här. Sedan tog jag bussen till Hogstorp eftersom jag skulle passa jasmina idag, hon var sjuk och Alexandra skulle till dokorn. Då fick Nanny Marie ställa upp :) hihi..

Dagen bröjade med att vi fixade..sedan lekte vi med hamstrarna, pälade, såg på film...

 


Sedan när alexandra kom hem fick hon den briljanta idén att vi skulle göra knäckäpple....Jag blev så klart överlycklig...I love it. 


 
Alexandra gör knäckäpple :)




Pedro och Jasmina gör rent hos dom små fiskarna...



Jag fick mitt knäckäpple...hihi...kolla in min pärlade ring oxå..hehe




Tänk inte så mycket det blir inte bättre för de.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0