snoozar jag för länge?!

Klockan ringde kl kvart i sju som vanligt...sedan snoozar jag i ca en timme ja jag vet de är inte det bästa men jag orkar aldrig ta mig ur sängen. Jag gick sedan upp och ut i köket tog en macka. Sedan ringde Amanda och frågade om vi skulle ta bussen till skolan. Sedan brättade att hon druckit kaffe, ätit frukost, tatt på sig kläder, och bloggat allt detta på morgonen förstår inte att hon orkar.


  

Amanda Frida namnstasbarnet står och väntar på bussen    Jag på morgonen innan skolan :)

I skolan hade vi försälning. Pratde om hur man ska föra att bra säljsamtal osv. Slutade kl 12 idag älskar onsdagar eftersom det är så kort dag...
När jag kom hem hade de hänt...det otroliga...jag trodde aldrig skulle hända...som i reklamen "plösligt händer de" Jo pontus frostade av sin fys de ni...inte illa va?!  Jag har bild bevis oxå!! kolla in!



Nu tänkte jag att jag skulle bröja med att tänkt ut lite vad jag ska fråga butikschfen på jysk i morgon..det är så svårt att komma på bra änmen att skriva om...några jag kommit på som kanske är intresanta.

- Marknadsförningen
- Merförsälingen
- Gruppprocen
- inköp och sortement
- säkerhet i butik

några förslag....har ni några?!


Tänk om......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0