Vad händer?!

Vad händer...har det hänt?!  Ja det har det...Mitt behov att får skriva av mig lite får jag utnyttja i min underbara..(bortglömda) blogg.  Sitter här i min lägenhet det är fredag den 13de och jag sitter själv i min lägenhet. Kanske anders och pontus är hemma men det har jag inte märkt. Idag har vi haft tenta i personal hantering. Kan sammanfatta änmnet med kaos i hjärnan. jag har fotfarde inte blivit kompis med alla § i LAS eller medbestämmde lagen. Men skönt att det är över. Har även försökt att leta upp en plats där jag kan ha min LIA och examensarbete, men alla butikschfer värkar vara upptagena.. får göra ett nytt försök på måndag.

                                                                              

I morgon är det <3 -dagen  detta märkdes mycket när jag och amanda traskade runt på stan...för inne på arkaden var jag och amanda ute och letade pussar. Jag fick i hop 108st medan amanda bara fick 103 ;) (det var pussmunnar som satt runt om i byggnaden och om man hittade alla kunde man vinna en övernattning på goutia tawer. Ja där ser ni min dåliga engeska. Därför har jag äntligen tagit tag att min resa till USA  ska bli av, Ska på en messa den 5mars snart är jag där...hoppas jag!!


Oj det märkdes att jag var tvungen att skriva av mig lite..haha...



Puss puss puss.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0