Frågan?!

När ska man blogga...?! Som dagbok, känslor, tankar? Idag blir de en tanke dagbok. Sitter hemma på mitt rum och lyssnar på musik. Måndag, en hel vecka framför sig...Har kopplat bort allt förut. Vet inte rikigt med som händer med mig.

Tiden går så fort, snart är jag där?! hur ska de gå??? Trodde inte det skulle hända igen. Visste inte att man kunde ändra sig så, och förstå att det går. Känns konstigt.

Mycket att fixa, mycket att göra, mycket att tänka, mycket att känna....

känndes jobbigt att lämna idag, hur blir det sen?

Someone like you.........


Kommentarer
Postat av: Carin

Låter som många tankar. Då tänker jag på dig. Kram!

2009-07-14 @ 00:30:35
Postat av: Malin

Hej! Va roligt att du är inne och kollar min blogg och läser hur vi har det! Jag visste inte att du hade blgg, men nu ska jag absolut fortsätta läsa och följa din resa till san diego! Grattis till att du kom in! gud va häftigt!! vad är det du ska läsa!? Jag tror det kommer gå jätte bra för dig, men jag förstår verkligen att du är nervös! Håller alla tummar! Kram!

2009-07-24 @ 18:53:07
URL: http://malin87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0