En helg med strålar

Äntligen i helgen så kom solen fram...Satt ut på Alexandras balkong och solade...får ju ta tag i så mycket jag kan nu...men man kan väll inte tävla mot sissi sandra och linn...det är väll som pepperkakor när dom kommer hem på tordag...fatta det var 6veckor sedan dom åkte..har saknat dom....men fatta vad tiden går fort ändå....så sjukt...


Njuter av den svenska solen...man får ta det lilla man får :)

Har även varit ute och gått i helgen för att gå ner mera kg...även idag blev det en promenad till rebersplatsen där jag mötte upp amanda innan vi Amanda, Sofia och jag skulle gå och vara med en tv-sändning med det nya Jag vet vad du gjorde förra lördagen det måste ni se sedan,...ska gå i 3:an på lördagar...

 

Titta vad jag hittade på vägen...            

                                                                         
 Utanför....sofia och Amanda..

Tänkte packa lite onför morgondagen...

Leva i en annan värld för stunden....de är kul de.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0