Grattis Pappa 55år!!

Idag fyller min pappa 55år därför har jag tagit mig hem till dalsland för att fira honom! Vi gick upp tidigt =kl 9 som jag tycker är tidigt...kokade kaffe och fixade med alla paket...det blev en hel del faktiskt.. :)

                                                           Grattis Grattis!! Pappa när han var i Thailand

När jag är hemma får jag också passa på att jag ska gosa med oskar fast jag blir alergisk....men han är ju så söt...igår fick även han liten present det blev en stor råtta...som jag och anna köpte på ikea när vi var där.. I eftermidda blir det tårta som vi (jag och mamma) har fixat...eller var mäst mamma...men jag försökt vara duktig...åt mäst...hehe..

   
Lilla oskar                         Tidigt....                   Bakning...                           ....Tårtan mmm...


Tentan igår känndes helt okej...hoppas på bra resultat...

Njut nu....bara några dagar kvar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0