Jag är vit och du är brun

Jaaaa....Idag har sissi kommit hem från asinen där hon har varit i 6veckor...Njutit av solen och haft det super skönt....När jag träffar henne kommer hon säkret vara jätte brun...medan jag ser ut om ett vitt lakan...inte så kul....
Men super kul att hon är hemma igen!! :) hoppas vi får träffas snart!1

                                        
                                                                                             Sisssi Hemma!!

Dagen har varit bra, tog mig en skön sov morgon innan jag tog med mig mina skolbäcker och åkte till jysk där jag pratade med butikschfen på jysk...Han svarade jätte bra på min frågor så nu kan jag forstätta att skriva... Fick även vara med och beställa alla varor som skulle komma på tisdag nästa vecka..det värkade svårt. Vi beställde över 300varor.

I morgon blir det jobb...Sedan FEST!!

Om man inte frågar nått så får man inga svar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0