Mamma kom och lagade mat!

Idag har jag varit på jysk...har packat upp MASSA dunor...var lådor och dynor över allt i hela butiken. Skulle dit i morgon också..men log lite efter i min planering så måste vara hemma och skriva på arbetet. När jag slutat så kom mamma hit hon hade först handlat och sedan lagade vi mat..det blev jätte gott :)



Mamma lagar god mat!!! :)


Nyttigt och gott hehe..

Skall forstätta med att skriva vidare nu..på planeringsrapporten...någon som är proffs på sånt så säg gärna till :)
Förästen jag fick VG på tentan som jag hade för någon vecka sedan....är sååå nöjd :)

Vad händer när vi bröjar analysera?

Kommentarer
Postat av: Carin

mmm...såg mumsigt ut

2009-03-19 @ 19:13:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0