Persoligförsälning med frukt.

Jupp sista tentan nu då...sedan är det bara exarbetet kvar innan man har avslutat sina två år på handelsakademin...vad tiden går fort i bland kan man sägar.
Dagen började med Tenta genomgång i skolan. Sedan gick jag och amanda på stan och letade presenter till min pappa och hennes mamma och pappa som alla tre snart fyller år..så det passade ju jätte bra!! :)
När jag sedan tog tag i min själv och bröja plugga....blev jag lite trött och "vilade" en stund innan jag blev såååååå SUGEN på frukt. Var bara tvungen att sprionga till affären och göra en jätte god fruksallade, som jag och pontus samaskade på..Mmmmm


Massa olika!! :)


Det blev jätte gottt!!! Mmmmmm...

Sedan tillbaks till böckerna och den personliga försälníngen...Säljsamtal....suck...


Inte så moteverad....


I morgon ska jag och amanda på Mässa..om min utbilning i USA det ska bli jätte kul!! Mer om det i morgon!!

Försök att ta en sak i taget...


Kommentarer
Postat av: Carin

Fruktsallad och glass...mums. Hälsa Pontus. Kram!

2009-03-04 @ 21:56:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0