Planeringsrapport är jobbigt

Idag har jag varit hemma hela dagen för att skriva på mitt examensarbetet är inne på fas 2 det är planeringrapporten...det är mycket man ska tänka på och mycket man ska veta när man skriver denna del...har försökt så gått jag kan men får ta och prata med butikschefen på jysk i morgon..och ta reda på saker jag måste veta.

Efter ett anatl timamr skrivande tog jag mig en promenad i den sköna solen...gick och till och med sprang lite idag...Var underbart såg till och med vår täcken :) bara tre månader kvar sedan är det rikitga sommaren här!! Jipppi...

Ni får lite bilder fårn min promenad i sköna göteborg!!   


                                    

                                                                  

                                                                 
Måste gå nu....Städ programet börjar på tven...och det måste jag se :)


Väntar......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0