Sökt till USA!!

Igår var jag på CIS och sökte in på en skola i San Diego, USA.....sååå cooolt är det.. Och hoppas värkligen att jag kommer in. Det får jag reda på om några veckor. Det som är planerat är att jag ska läsa två terminer engelska och sedan en termin Bisiness essentials. Dessa tre terminer går är under ett helt år. Om jag kommer in bröjar jag den 21sep (min födelsedag).....Åååå det är såå spännade...jag vill så gärna komma in....


Här ser ni skolans område....det är STORT!!!!

Och jag fotsätter med mitt ätande...nu bröjar det bli lite jobbigare...fast jag har varit duktig för jag har inte ätit nått sött på tre dagar...det tycker jag är rätt bra för att vara mig...

man måste värkligen tänka på allt man stoppar i sig....tillexempel ett äpple

= 70 kcal

Idag ska jag vara ledig...det är skönt tänkte städa lite här hemma..sedan kanske mamma och pappa kommer i eftermidda...de ska nämligen på Hocky.. I morgon ska jag till Jysk för första gången det ska bli spännade :)

I bland går tiden fort...men om man väntar på nått går den så sakta...

Kommentarer
Postat av: Carin

Visste väl att man skulle passa sig för äpple, hur är det med choklad :-) Ha en bra helg. Kram!

2009-03-13 @ 11:14:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0