TUR-mässa....

Efter en hård festkväll från igår..ringde den pigga amanda mig kl 10 på morgonen....är du vaken?!? Mmmhmm sa jag haha...tänte jag måste ta mig´ur sängen huvudet var inte riktigt med om man säger så. Men var tvungen att gå upp eftersom jag skulle gå på Tur mässan med Carin och Helena..

Amanda kom hit och vi kollade på hennes snygg nya mobil..jätte fin var den. Vi åt frukost med pontus innan jag tog på mig och gick i vår solen bort till svenska mässan.

 
Amanda med mobilen..                                                           Jag och amandas finger ;)

TUR-mässan var Jätttte stor!! Och många länder...från att vara hemma i dalsland..till att vara i Australin,USA,Spanien. Det var jätte roligt..var länge sedan jag träffade carin nu oxå..

    
Lite sköna bilder från mässan...

Efter mässan åkta jag direkt hem till Anna och William där oxå mamma och pappa var..vi skulle äta tacos..mmmm...anna hade kommit hem från kina..och jag fick en jätte fin skal! :) På bilden ser ni mig med Williams dator som jag har fått låna en vecka för att se om jag gillar den..och kanske bli att jag köper den. Tycker i allefall att den är jätte söt..och nu bloggar jag i från den oxå här i min säng!!




Är lite seg...så ska vila nu....

Bara man vill så kan man....

Kommentarer
Postat av: Amanda

Blev så himmla stressigt när ja skulle ta kortet :)

2009-03-22 @ 13:01:14
Postat av: Marie

haha...jaa..men det blev ju rätt snyggt ändå ;)

2009-03-22 @ 13:02:56
Postat av: Ditt barn

hejjjj mamma nar kommer linnblogg del 2? Pusss puss saknar diggg

2009-03-25 @ 02:58:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0