back...

Livet i Sverige är tillbaka, jag har börjat jobba på systembolaget och jobbar där nu ett par timmar i veckan. Känns bra att ha ett jobb och få lite pengar efter alla csn lån.

Idag gick jag upp 6.30 för att köra pappa till jobbet sedan begav jag mig till jobbet vi har lite kris på bilar, eftersom mamma pappa och jag jobbar på två olika ställen. Nu ska jag snart fixa mig för att åka til stan och kolla på en lägenhet.
Mitt liv sedan jag kom hem har varit lite upp och ner, jobbat mycket och omställningen att vara tillbaka gick fort på ett sätt och på ett annat har det varit svårt. Har varit vänligt trött och hela jag är blek och hängig. Men ska försöka få lite färg och vakna upp. Hoppas på den fin höst..Jag är i allefall jätte lycklig att få vara med Pedro och mina vänner igen. även om några håller på att flytta..så är de okej för jag kan ju hälsa på dom om jag vill..
ska upptatera lite bättre tror jag, vad jag gör om dagarna.
Blek trött....ska snart försvandlar till en energi full tjej!! ;)

Kommentarer
Postat av: amanda

Ser fram emot en mer uppdaterad blogg :) Kram

2010-09-02 @ 11:33:26
URL: http://mandizens.blogg.se/
Postat av: Carin

Vad kul att du äääntligen uppdaterat din blogg igen :)

Ha det bäst. Kram!

2010-09-02 @ 22:21:55
Postat av: jasmina

vad tröt du såg ut

2010-09-04 @ 19:50:57
Postat av: jasmina

du ser tröt ut

2010-09-04 @ 20:01:31
Postat av: Marie

Japp bloggen är på fötter igen! :)



Jasmina...jag var trött det var morgon...Tidigt

2010-09-04 @ 20:03:27
Postat av: Hedvig

Jag måste säga att jag verkligen uppskattar din sida. Tyvärr verkar jag inte kunna prenumerera på din sida via BlogLovin' och jag undrar vad jag gör för fel. Är det någon annan som också har problem med det här?

2011-05-08 @ 12:46:59
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0