Marie förklara inavel för 7åring.

Japp igår försökte jag Marie (trodde var en bra lärare) förklara för Jasmina 7år vad inavel var. Det var lättare sagt än gjort...haha.. Jag vet inte hur vi kom in på det men, Jag började prata om katter att om de håller på med varandra och de är i samma familj skulle de bli lite felskapa..kanske små ben eller stor svans eller kontiga öron.. Jasminas blick visade att hon inte rikligt förstod. Jag tog ett nytt försök om JAG höll på med min KUSIN skulle barnet bli inavel, och det är äckligt och konstigt.

 

Jasmina sken upp och jag trodde yes hon förstod, jag trodde själv att jag hade förklarat jätte bra och var pedagogsist lärare...

 

 

Jasmina säger: Marie om jag ser något barn med sin navel inåt eller navel utåt är de såna då...

 

 

Hahaha okej jag la ner mitt projekt att leka lärare...haha

Jag och Jasmina i sommarsolen i sommras!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0