Onsdag, ledig

Tjoohoo Onsdag är den dagaen jag är hel ledig.. nu vet jag varför alla har kallat detta för lill lördagen..för nu känns de så för mig också.

Idag ska jag och alexandra åka och kolla in nya bilar på volvo...
Igår blev det torp och inköp av en ny shorta och en kjol. Jag gillade både två mycket. Ska lägga upp bilder senare eller i morgon. På torp träffade jag på lindex linn som arbetade hårt tog even en luch med alexandra på mitt kära gamla jysk. Sedan blev det in till stan och möta upp Pedro. och sedan upp för att jobba igen i Fla. Och sedan tillbaka till stan igen.. på kvällen stog min mäster kock för "hembakade" pizza..hehe
Min bästa tidfördriv...... hehehe i väntan på att pedro skulle sluta jobbet.
Kocken förbereder....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0