pigg och glad

Det blev en resa till göteborg, så klart med trogena DAN. Det blev först en frukost med Pedro tidigt på morgonen sedan jobb och sedan en frukost till fast då med Sigge... Tog sedan och hämtade upp Linnsan i Uddevalla för att köra till gbg för att shoppa kläder och gå runt i fin fina Götet. Hittade massa fint, linn är helt exstasik av leopard saker eller rättare sagt GALEN hela dagen var där så håll hon på.....Å den måste jag ha ååå leopard. Sedan gjorde vi en annan ny analys men det får jag ta en annan gång..

Igår efter jobbet blev de myskväll med pedro resturang och vin slutade med kanske lite mycket vin eftersom jag inte hade drukigt på några veckor...hehe...
Tuvär glömde jag min kamera så de blev inga kort på den goda maten och vinet...
Idag blir det lite cider och sedan ska vi eller rättare sagt jag göra vofflor.





Sigge tigger mat....ser extre gullig ut!! ;)



Linn



Jag och min nya shorta :)








Retas och sup då blir det allra roligart

Kommentarer
Postat av: Karin

Min söta Siggus!!

2010-09-05 @ 12:56:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0