Solen har kommit till Göteborg!!!

Ja äntligen har den kommit känner hur jag bara går runt å ler när solen skiner...jag gillar vekligen sommaren bättre än vad jag gillar den jobbiga vintern med äklig kall snö...Har inte blogga på ett tag eftersom jag har varit ute å solat mig ;)

jag å sofia har gått i slottsklogen, spelat fotboll, har varit hos anna och william och grilla på gräsmattan, varit på ikea med helena..jag har hunnit med en hel del faktiskt..

image56   image57
På våran mysiga promenad i slottskogen

Har även varit på inflyttingsfest i lördags hos sofia och jennifer blev en lyckad fest men mycket roligt folk :)


   
                                        Party brudarna

Har kommit på att det var väldigt bra för att våran skola ligger precis vid havet...för hur skönt är det inte att bara gå ner å sätta såg på bryggan när men har lunch rast..jag älskar de...hehehe

                                                      
Jag å sofia i skolan                           Smidig?                                     Amanda och Jennifer

Nu ska jag fotsätta att packa!!

Puss pusss från SOLEN!!

Det är sköööönt...

Kommentarer
Postat av: Carin

Kul att du uppdaterat din blogg. Tack för en mysig helg hos dig i stora staden. Även jag älskar när solen och sommaren kommer, 3 månader kvar tills semestern. Då är det sjöboden som gäller och du är såklart välkommen dit:) Snart är det helg med konfirmation och då kommer du och hälsar på, ses då. Kram så länge.

2008-04-23 @ 11:39:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0