Brunetterna spanar på djur

Onsdag den 9juli...idag alltså...så vad händer?! Ja idag är det SOL :) äntligen idag ska jag med mamma till stan och fixa med naglarna..sedan blir det nog med på jogging...får se om jag orkar..Och i kväll kommer sissi hit och vi ska kolla på vad som händer v.29...för nått måste hänta..och det måste planeras..hehe..

Igår var jag med sissi och linn..åkte först till torp för att hämta min väska jag hade glönt hos alexandra..fick ju kolla in alla skandalar på jysk också...nyfiken som jag är..Sedan bar det av till Herrstad där vi väntatade till sissi kom. Då åkte vi in till stan och ät sallad mycket gott..


                                         


                                                                                  Brunetterna!!!!

Efter det stod Nordens ark på listan..men då kunde inte sissi förlja med för hon skulle på kalas. Men jag och linn (stolta brunetterna)  tog DAN ut och skulle se på alla djuren..Vi såg en del av djuren...men vissa var borta.. :( Men det bästa av allt var tigrarn!!! hehehe

    
                                        Jag fattar inte hur linn vågade ;)

                                           
 
Vi slutade med en sköön strandpromenad på kvällen!

Nu ska jag ut i sooooolen!!

Dagarnar går......


Kommentarer
Postat av: Linnsan

Marie jag var inte alls på torp jag var ju i göteborg men vet ju aldrig vem som kan läsa detta

2008-07-09 @ 20:20:50
Postat av: Marie

oj då..men du det var ju en annan linn jag menade..du kunde ju inte vara på torp när du är i gbg häller ;)

2008-07-09 @ 22:00:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0