Bloggas ifrån dalslands skogarna...

Yes äntligen fredag den 7 mars då, min pappas födelsedag. Och jag har haft min lediga dag i från BR...Det är skönt att vara ledig en dag i veckan veckorna går lite fortare då. Men fast att jag var ledig så var jag uppe tidigt för jag skulle till sjukgymnastiek och kolla min rygg. Hon var inponerad att jag tränat så mycket redan :) När jag varit där en timme åkte jag dirket till uddevalla och torp där jag träffade Linn och christian vi shoppad och sedan blev det rederiet och kyckling... Får ånget direkt jag tänker på att ni ska lämna mig här i kalla sverige kommer sakna er sååååå mycket!! :(

När jag kom hem till pappa fick han sin present som han blev jätte glad över och mormor och morfar kom och vi åt tårta hehe jätte gott var de...Nu har jag bara tagit det lungt och gosat med sune det märks för mina ögon kliar och jag känner mig uppsväd av allergi...

image33

Puss puss

Är det sant??

Kommentarer
Postat av: Linnsan pinsan

MMMMMMM Sune min favo katt

2008-03-08 @ 12:40:21
Postat av: Carin

Han är för söt :)

2008-03-14 @ 01:06:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0